Başlangıç > Android > android studio 2.1 kurulum

android studio 2.1 kurulum


Merhabaandroidstudio
Bugün Android Studio 2.1 kurulumu yapacağız. İlk olarak buradan Android Studio 2.1 i indirmemiz gerekiyor. Daha sonra bilgisayarınız da Java JDK(Java Development Kit) yüklü değil ise onu da buradan indirebilirsiniz. Ben JDK olarak Java SE Development Kit 8u92 kullandım. Siz kurulum yapacağınız sırada JDK için yeni bir update çıkmış olabilir ve istediğinizi seçip kurulum yapabilirsiniz. Android Studio kurulum için JDK 8 ve üzeri bir versiyon istemektedir. İndirme işlemleri tamamlandıktan sonra kuruluma geçebiliriz.

Sırası ile kurulum adımları aşağıdaki gibidir.
[Adım 1]

[Adım 2]

[Adım 3]

[Adım 4]

Bu aşamada Android Studio nun kurulum yapılacağı yeri ve Android SDK(Software Development Kit) in kurulum yapılacağı yeri seçiyoruz.

[Adım 5]

[Adım 6]

[Adım 7]

[Adım 8]

[Adım 9]

[Adım 10]

Bu adımda daha önceki bir Android Studio nuz varsa ona ait ayarları “I want to import my settings from a custom location” seçeneğini seçip ekleyebilirsiniz. Ben ilk kez kurulum yaptığım için ekran görüntüsünde aktif olan “I do not have a previous version of Studio or I do not want to import my settings” seçeneğini seçtim.

[Adım 11]

[Adım 12]

[Adım 13]

Bu adımda kuruluma müdahale edip özelleştirilmiş bir kurulum için “Custom” seçeneğini seçebilirsiniz. Ben müdahale etmeden “Standard” kurulum ile devam ettim.

[Adım 14]

[Adım 15]

[Adım 16]

[Adım 17]

Artık Android Studio kurulumumuz tamamlandı ve kodlamaya geçebiliriz. Bir sonraki makalede ise Android Studio ile ilk uygulamamızı hazırlayacağız.

Kolay gelsin.

  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. 07 Mayıs 2016, 20:24

Bir Cevap Yazın

