Başlangıç > Database, Oracle > oracle database 12c client kurulum

oracle database 12c client kurulum


Merhaba
Daha önce oracle database 12c kurulum yazımda oracle database 12c kurulumundan bahsetmiştim. Şimdi ise oracle database 12c client kurulumunu birlikte yapalım. Öncelikle ihtiyacınız olan client dosyasını buradan indirebilirsiniz. Ben 32bit client ihtiyacım olduğu için kurulumu 32bit client için hazırladım. 64bit client içinde aynı kurulum adımları olacaktır.
İndirme işleminden sonra zip dosyasından çıkardığımız dosya içinde bulunan setup ile kurulumu başlatabiliriz. Kurulum ilk başladığında sırasıyla sistem kontrolü yapan işlem;

oraclient

Kurulum işlemi başlıyor;
1.Adım

oraclient1

2.Adım

oraclient2

3.Adım

oraclient3

4.Adım

oraclient4

5.Adım

oraclient5

6.Adım

oraclient6

İşte bu kadar. Client kurulumunu tamamladık. Artık istediğimiz işlemi rahatlıkla yapabiliriz.
Kolay gelsin.

  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

